Zajímavé články

Stránkování

<1 2 3 4 5 6 7 89 10 >
 
 
Vitamin C zařaďte do jídelníčku dřív, než vás skolí nachlazení. Kde ho spolehlivě najdete

Najdeme ho v ovoci a zelenině, podílí se na spoustě důležitých ptocesů v našem organismu a bez dlouho bychom bez něj nevydrželi. Ano, mluvíme o vitaminu C. více

Vitamin D chrání před infekcí i depresí

Dlouhodobý nedostatek každého vitaminu se časem projeví nějakou poruchou. O vitaminu D to samozřejmě platí také. V posledních letech však lékaři začali více sledovat u svých pacientů, zda ho mají dostatek. Mají pro to vážné důvody. více

Víte, že citrusové flavonoidy mají protizánětlivé účinky?

Při zvýšeném příjmu flavonoidů získávaných z ovoce byl prokázán protizánětlivý účinek na lidský organismus, prokázali to výzkumníci z Harvardské univerzity ve Švédsku a Singapuru. více

30.7.2019 Vstřebatelnost vitaminu D ovlivňují opalovací krémy. Jaký význam může mít jeho nedostatek

Vitamin D je známý tím, že bychom ho měli získávat ze slunce. Dostáváme ho však dostatek? Mají opalovací krémy vliv na jeho vstřebávání? A co jeho příjem v zimním období? Informace o vitaminu D přináší International Alliance of Dietary/Food Supplement Associations na základě několika mezinárodních studií. více

Výhody doplňků stravy

Tento text je výňatek z knihy Výhody doplňků stravy, čtvrté vydání, kterou si můžete stáhnout v plném rozsahu (včetně odkazů) na: www.crnusa.org/benefits více

18.10.2016 Vyvarujte se chřipky

Letošní podzim počátkem září vypadal spíše na pokračující léto, ovšem to za sebou udělalo tlustou čáru a podle počasí se zdá, jako bychom snad rovnou přeskočili do zimy. Aklimatizace je skoro nemožná, a tak se stáváme velice náchylnými k onemocněním, jako je např. chřipka či nachlazení. více

24.6.2019 WHO: Dopřejte si 400 gramů ovoce a zeleniny denně!

Horké letní počasí přímo vyzývá ke konzumaci čerstvého ovoce a zeleniny. Dopřejte si pestrou nabídku sezonních potravin, které obsahují látky důležité pro naše tělo. Konzumace jejich dostatečného množství se projeví i na vašem zdraví. více

WHO: Dopřejte si 400 gramů ovoce a zeleniny denně!

Horké letní počasí přímo vyzývá ke konzumaci čerstvého ovoce a zeleniny. Dopřejte si pestrou nabídku sezonních potravin, které obsahují látky důležité pro naše tělo. Konzumace jejich dostatečného množství se projeví i na vašem zdraví. více

20.7.2017 Zásady správného pitného režimu v létě

Každý dobře ví, že je třeba dbát na dostatečný přísun tekutin. Zejména v právě probíhajících letních měsících, které jsou letos obzvlášť teplé, se na to nesmí zapomínat. Nicméně i v takto základní potřebě často chybujeme – pijeme nárazově ve velkém množství a nejčastěji přeslazené limonády. Přitom stačí dodržovat pár jednoduchých zásad a můžete si užívat ničím nerušené léto. více

6.9.2016 Zdravotní příprava na konec léta

Létu zbývají poslední dny a možná se nastávající změna odráží i v tom, jak se cítíte. Letní dovolená plná skvělého jídla a pití dala nejednou zabrat našim organismům a právě před příchodem podzimu je správný čas na lehčí detoxikaci. Nejde jen o to shodit nově nabytá kila, ale i o restart vašeho zdraví, abyste se v podzimních dnech cítili stejně v pohodě. více

Loading...

Nemoci a zajímavé články